Thursday, November 8, 2007

见鬼了!!

!@#$%^&*((*&^%$#@#$%^



才刚刚把厌烦的事blog上来,电话就立刻响起,再次看见隐藏号码出现~~电话那头,有把男声告诉我今天活动中的幸运抽奖单元里我得奖了,问我现在所在位置,要我去领奖~汗!

哎,都说了老娘很忙耶,虽然心情不怎么好,不过还真没什么胆量用三字经问候对方(嗯嗯,毕竟还是要照顾一下自己的形象,呵呵……)然后呢,就噼里啪啦的乱丢英文给他听,不知他是否听不明白我的火星语,两个人鸡同鸭讲似的讲了很久很久,他一直问我现在有没有在活动现场,叫我去领奖什么的,而我就一直用英文说不明白啦、问他到底是谁啦、可不可以讲英文啦什么的……唉唉~~

说曹操,曹操就到~这种人,还挺长命的,恐怖啊~

2 comments:

  1. hhahah.. I've been invited to Macau last time.. DAmn wu liao.. tat time I'm using Prepaid somemore.. must pay for receiving call.. Tat woman also wu liao.. Keep talking rubbish. In the end I just hang up.. AND TURN OFF MY PHONE.. hahahaha..

    ReplyDelete
  2. haa, I can talk much with them cause no need me to pay ma~ if I were in your situation, I would just hang the m up~ ^^

    ReplyDelete